donderdag 14 mei 2015

Verslag 11 : einde dag 2 - begin dag 3

Hallokes,

Gisterenavond nog genoten van lekkere Volle vent ...
Allemaal de douche in en mijn zware gevallen eens uit elkaar getrokken ...





Ilyes is ook ondertussen ook al komen verstrerken ...

We hebben dan nog samen naar een film gekeken en mijn brave hoek viel zalig in slaap ...
Cé en Wittoecksken hadden elkaar weer gevonden ... en aangezien de meesten in slaap gevallen waren (joost mag weten hoe ... want de decibels van Jerre overtreffen de waarden uit veel tabellen ....) heb ik toch eens mijn stem moeten vereffen ... kwart na 1 voor de tweede nacht leek mij meer dan ok ... ze luisterden toch ...
Deze morgen heb ik mij dan ook eens laten gaan en Jerre, Cé en Yanni eens heel stilletjes wakker gemaakt ... revenge of the coach ...
En Yanni zijn stem is bijna weg ... die van Jeroentje is wel nog in orde ...
Nu gaan we gaan stappen, daarna qiuz en deze middag ga ik ze afpeigeren in het zwembad ... of omgekeerd ...

Groetjes

Trainer Johan (met al walletjes onder de ogen) ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten