vrijdag 15 mei 2015

Verslag 14 : het zit er bijna op

Na lekkere pannenkoeken deze middag, kregen we als avondeten wortelpuree met worst en rijstpapjes, en het werd snel duidelijk dat de kans op een iets rustigere nacht er wel in zat ... een aantal Sharks kreeg zijn serieuze klop.
Willem moest weg en kwamen ze dus al halen, Thomas ontfermde zich dan maar over Lander.
Jeroen beloofde me plechtig dat hij rustig ging zijn en hij hield woord ... Yanni heb ik zelfs nog moeten indekken, want die was al in slaap gevallen tijdens te film ... dus moest haantje Cedric op zoek naar 2 nieuwe brothers in crime, Ilyes was duidelijk direct bereid ... en Arne volgde ... maar gelukkig voor mij was dit trio niet zo sterk als het vorige en heb ik dus een relatief goede nacht gehad ...
Nu ontbijten, opruimen, sporthal, middagmaal en naar huis ...

Tot straks

Groetjes
Trainer Johan

PS gelieve mij de komende dagen niet te storen, ik moet recupereren ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten